2011. április 6., szerda

PIF játék!

Szervusztok.

Nálunk ismét bacik teszik izgalmasabbá az életet, mindkét gyermek a nyakamon lóg, így néhány dolog még mindig várat magára.

Addig is, eleget téve korábbi ígéretemnek, íme a játék!


A szabályokról:

1.Bárki játszhat, akinek van blogja.
2. Az első három ember, aki megjegyzést ír erre a bejegyzésre, olyan ajándékot fog kapni tőlem, amelyet saját magam készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzá.
4. Cserébe ezt a felhívást hirdessétek meg a saját blogotokban, a képet felhasználhatjátok.

Sárinál láttam és jelentkeztem a játékra.
Mostantól várom azt a 3 kedves bloggert, akik elsők közt hagynak megjegyzést e bejegyzésnél.
Hajrá! :-)

6 megjegyzés:

  1. Ó, ejnye! A játék negatívan diszkriminálja a nem bloggereket! :) Mi lesz a csak olvasókkal???

    VálaszTörlés
  2. Dettika, ne szomorkodj, tervben van egy másik játék, az mindenkinek szól! Ez meg olyan, amit tovább kell adni, ha részt veszek benne, ezért tettem most ki, hogy tovább adhassam. :)
    Remélem nem Te vagy az egyedüli, aki olvassa a blogot néha.... olyan jó volna meglepni valakit, 3 valakit! :-)

    VálaszTörlés
  3. Akkor mint blogger én is jelentkezem. :) És ha jól értem, én is indítsam el az én blogomon ezt a játékot, hogy nálam is jelentkezzenek 3-an, akiknek ajándékot készítek? Vagy a Te játékod hirdessem? :) (kismamaagy gyakran kihagy és nehéz felfogású :))

    VálaszTörlés
  4. Hopuka, örülök Neked! Jól érted, igen. Ez izgalmasnak ígérkezik :-)

    VálaszTörlés
  5. Kitettem én is a felhívást, szóval játékra fel! :)

    VálaszTörlés