2011. április 10., vasárnap

Sapkák

Többen kérték pl. a kedvenc fórumomon és személyesen is, hogy mutassam meg itt a blogban a sapkát amit még korábban egy megunt polár pulóver ujjából készítettem.
Kisfiam kinőtte hálózsákját és szükség volt nagyobbra. Így aztán kinyitottam a szekrényt és előkotortam egyik már nem használatos pulóveremet. Kicsit rövidebb volt, ezért megtoldottam még polár anyaggal. Varrtam bele hosszú zippzárat és lett megkötője a nyakrészen, így lett hálózsák.
Az ujja szélesnek bizonyult és hosszúnak is a zsákhoz, ezért a kellő méret levágása után picit gondolkodtam, mi legyen a maradékból? Hirtelen rápróbáltam a gyermek fejére, nagyobb volt, adta magát, hogy legyen sapka! :-)
Ősz volt, hűvös is, szóval jól jött. Íme.






:-))



Ez itt pedig a hálózsák. Elnézést, akkor nem volt időm vacakolni a szépen beállított fotózással, csak hamar lekaptam. Azért a lényeg látszik, ugye? :-)

Másik sapka nem olyan régen készült, ez tavaszi. Igaz, még ősszel vettem ezt a szép Barka fonalat, maradékából készült ez az autós sapka. Az applikáció gyapjúfilcből készült. Remélem hamarosan szolgálok akciós képekkel is. Addig ízelítőül ez.



Mit szóltok?

S születtek akciós képek, bár fiacskának nem volt éppen rózsás kedve. A karomon ülve hagyta csak magát.
Angyal fiú kék sapkában :-)


3 megjegyzés:

  1. Juli,
    a horgolt sapit már láttam a mamamin, de ez a hálózsák nagyon jó ötlet! És még a pulcsi ujját sem hagytad veszni! Ügyes vagy és nagyon kreatív! :)

    VálaszTörlés
  2. Gabi, örülök, hogy tetszik. Van kedved játszani? :-)

    VálaszTörlés