2011. március 31., csütörtök

Eltűnés

Eltűntem. ismét. nagyon.
Az élet és történései nem igazán veszik figyelembe az egyének tervét az elkövetkező napjaikról, heteikről.
Így aztán könnyen előfordul, hogy az ember ígér, igyekszik, majd valami közbelép és minden borul. Velünk is ilyenek történtek az elmúlt időszakban. Betegségek és egyéb helyzetek voltak akadályozó tényezők.

Azért azt nem mondhatom, hogy lustálkodtam. :-)
Készült egy-két gyerekholmi, természetesen újrahasznosult ruhákból, anyagokból.

Aztán, ami nagy lépés, hogy  kerületünkben is megrendezésre kerülő Születés Hete Fesztiválra készíthetek néhány nyereményt. Ez kihívás, öröm és kreativitás, amibe szeretettel vetettem bele magam.
Szorgalmasan készítem az apróbb, nagyobb meglepetéseket, amiket majd akkor osztok meg Veletek, ha már mind készen áll.
Annyit azért elárulok, hogy apróbb-nagyobb kezekbe simuló, kedves, ölelgetni való lények születnek. :-)


Ezen kívül számtalan ötletem van folyamatosan, néhány már tervezve, egy-egy pedig elkezdve várja a kiteljesedést, fotózást.

Azért remélem van aki még ránéz időnként erre a blogra és várja a posztokat.
Annál is inkább, mert hamarosan játékot fogok hirdetni, érdemes lesz nézni és jelentkezni! :-)

Aki örül ennek, máris hagyhat pár szót nekem. :-) várom!

4 megjegyzés: