2010. december 30., csütörtök

Horgolmányok

Megtáltosodtam! :)

Karácsony előtt elkapott a horgolási láz. Vettem egy kézmelegítőt még ősszel - vicces, zongorakesztyűnek is nevezik - és ahogy néztem, mennyire szépen van elkészítve, igen nagy kedvet kaptam. Nagy segítségemre volt a tanulásban Ronimami, akit én csak horgoló fenoménnek hívok ;) s aki anno a hordozós pulóveremet készítette.
Annyira belejöttem, hogy lánykámnak készült egy baba, aki azonnal nagy kedvenc lett. :) Tesónak most készül a kisebb, fiú változat. Valamint a lányom ovijában néhány gyereknek és szülőnek máris megtetszett, kérték, készítsek nekik is. Úgy látszik nem csak nekem tetszik :)
Mit szólsz, kedves Olvasó?

Képeken látható a többi alkotás.

Az első dolog egy gyerek sál volt, ezt követte a Barkán is szereplő kis szatyorka, majd egy kézitáska és egy színben passzoló hajgumi (és egy sál, de az nincs megörökítve).









Nem nyughattam, újabb ötletek jöttek: született egy baba kesztyű és végre magamnak is egy sapka. :) No, és A Baba! :)








Babának a felsője és nadrágja is a kezeim között született. Kézzel varrott darabok, le- és felvehetőek, lánykám örömére. Haja pedig fésülhető, ezt ki is használja.


Van még a tarsolyomban sok-sok ötlet, az újévben lesz mit alkotni ;)
És, persze várok ötleteket másoktól is.. ;)

Idén karácsonyra legtöbben horgolmányokat kaptak, valamint sk bonbonokat, ezeket a következő bejegyzésben mutatom.

1 megjegyzés: