2010. december 30., csütörtök

Édes bejegyzés :)

Csokimániás nem vagyok, ám a család egyik ága eléggé szeret enni... édességet főleg. Így adva volt, hogy akkor idén valami édességgel lesznek meglepve. Kicsit utána olvastam a bonbon készítésnek, és telefonos segítséget is kaptam :) ezért gyerekjáték volt elkészíteni a finomságokat.
Vettem egy szuper kis formát, amiből egyből 15db bonbon kerül ki.
Nagyon vicces volt festő ecsettel kikenni az apró formák mindegyikét, új élményt jelentett. Aztán lehetett tölteni finomabbnál finomabb krémekkel, magokkal.
Tetszett a megajándékozottaknak, úgyhogy szívesen készítek más alkalmakra is.

Már csak azzal voltam gondban, mibe tegyem őket?
Végül úgy döntöttem, ha már az édesség kézműves, legyen a doboza is az. Kerek papír és fa dobozokat vettem, ezeket díszítettem kedvem szerint. Íme.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése